Subject: Harjumaa Kuusalu vald Mõisa tee 27 kinnistu ja selle lähiala välisveevarustuse ja –kanalisatsiooni ja sademevee kanalisatsiooni ehitusprojekt
From: "Martti Kelindeman" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Jul 2025 13:56:46 +0300

Tere!

Saadame esmaseks kooskõlastamiseks Mõisa tee 27 kinnistu VK rajamisega
kaasneva maantee 11105 Kiiu-Soodla tee L4 katendi taastamise projekti
joonised.

Eraldi on manuses ka ajutise tee asendiplaan (joonis nr 4-102). Hetkel
pole joonisele lisatud veel liikluskorraldust. Mõte oli, et kui ajutise
tee lahendus (geomeetria ja asukoht) sobib, siis vormistame joonise
lõpuni.

Parimate soovidega

Martti Kelindeman

Teede- ja sildade projekteerija

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

Markelin Project OÜ

+372 552 8845

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.markelin.ee <http://www.markelin.ee>